TEGNEKURSUS

Vi har korte og lange tegnekurser. Vi har tegnekurser der strækker sig over en weekend eller en uge - og vi har tegnekurser som indgår som en del af vores arkitektur- og design kurser på 10 uger.

TEGNEKURSUS WEEKEND

På weekendkurset vil du lære forskellige tegneteknikker, samt få din personlige streg frem i tegningen.

Kurset henvender sig til alle, der vil forbedre deres tegnekompetencer uanset niveau. Vi arbejder med kul, tusch, blyant, akvarel og pastel kridt. Vi går fra den løse skitse til det præcise og konstruerede udsagn.

Efterår

Aften Tegnekursus + Arkitektur
21. Sep. — 23. Nov. 2021
Tirsdage. 17.30 — 21.30

Pris: 5.500 kr.

Dag Tegnekursus + Arkitektur
12. Okt. — 16. Dec. 2021

Pris: 10.500 kr.

Arkitektur eller Design

At lære at tegne, giver dig et grundlæggende redskab til at kunne omsætte og udvikle selvstændige arkitektur- og designprojekter.

På efterårskurset introduceres du til et dybdegående tegnekursus, der suppleres af enten et arkitektur- eller designforløb efter eget valg.

WEEKEND

Weekend Tegnekursus
01 + 02. Juni  2024
Lørdag + søndag Kl. 10 - 14
Pris: 1.200 kr.

WEEKEND

Weekend Tegnekursus
01 + 02. Juni  2024
Lørdag + søndag Kl. 10 - 14
Pris: 1.200 kr.

SOMMER

22. juli - 26 juli 2024
Man, tirs, ons,tors,fredag.
Kl 10.00 - 14.00
5 kursusgange
Pris: 2.500 kr.

TEGNEKURSUS

Vil du lære at tegne på en uge?
Så kom med på vores intensive sommer tegnekursus. Du vil lære forskellige tegneteknikker, samt få din personlige streg frem i tegningen. Kurset henvender sig til alle, der vil forbedre deres tegnekompetencer uanset niveau. Du vil møde undervisere, der bruger tegningen som et aktivt redskab i deres professionelle virke.

Det vil blive en farverig, sammensat uge, hvor vi arbejder med kul, tusch, blyant, akvarel og pastel kridt. Vi er i vores lokaler på Fælledvej, men tager også ud i byen og tegner på Glyptoteket og i Botanisk Have. Her lader vi omgivelserne inspirere og være udgangspunkt for at forvandle en sanselig oplevelse til et udtryk i tegningen.

TEGNEKURSUS SOMMER

Vil du lære at tegne på en uge?

SOMMER

22. juli - 26 juli 2024
Man, tirs, ons,tors,fredag.
Kl 10.00 - 14.00
5 kursusgange
Pris: 2.500 kr.

TEGNEKURSUS EFTERÅR

Efterår

Aften Tegnekursus + Design
21. Sep. — 23. Nov. 2021
Tirsdage. 17.30 — 21.30

Pris: 5.500 kr.

Dag Tegnekursus + Design
12. Okt. — 16. Dec. 2021

Pris: 10.500 kr.

DESIGN

Efterårets design kursus er bygget op omkring et grundlæggende tegnekursus med fokus på genstandstegning og projektionstegning.

Vi vil gennem de første fem uger af kurset fokusere på tegningen som redskab til at udvikle et designprojekt.
På de efterfølgende fem uger vil du møde opgaver, der omhandler idéudvikling, research og produktudvikling.

Du vil have mulighed for at vælge dit særlige interessefelt indenfor visuel kommunikation, beklædning, tekstil, møbel og produkt og rumdesign.

Kurset giver dig dermed et vigtigt redskab til at søge ind på designskolerne i Danmark og i udlandet.

EFTERÅR

Aften Tegnekursus + Arkitektur eller Design
17. Sep. — 19. Nov. 2024

Dag Tegnekursus + Arkitektur eller Design
08. Okt. — 12 Dec. 2024
Tirsdage + Torsdage Kl. 10.00 – 14.00 Dagkursus: 20 kursusgange
Pris: 9.800 kr.

Arkitektur eller Design

På vinterkurset introduceres du til flere grundlæggende tegneøvelser. Vi bruger tegningen som redskab til at udvikle enten et arkitektur- eller designprojekt. Der undervises derfor i hvert kursusforløb i forskellige tegningsteknikker der suppleres af enten et arkitektur- eller designforløb efter eget valg.

EFTERÅR

17. Sep. — 19. Nov. 2024

Dag Tegnekursus + Arkitektur
eller Design
08. Okt. — 12 Dec. 2024
Tirsdage + Torsdage
Kl. 10.00 – 14.00
Pris: 9.800 kr.

Vinter

Arkitektur eller Design

På forårskurset introduceres du til flere grundlæggende tegneøvelser. Vi bruger tegningen som redskab til at udvikle enten et arkitektur- eller designprojekt. Der undervises derfor i hvert kursusforløb i forskellige tegningsteknikker der suppleres af enten et arkitektur- eller designforløb efter eget valg.

VINTER

Aftenkursus: 8 kursusgange
Pris: 4.500 kr.

TILMELD TEGNEKURSUS

Hvad siger andre om vores kurser

Hvad siger andre om os

""Tusind tak for tre dejlige, lærerige kurser! Jeg kan med glæde fortælle, at jeg er blevet optaget på arkitektskolen. Tak for jeres gode råd og vejledning.
Det sætter jeg virkelig stor pris på."
- Maria

Det sætter jeg virkelig stor pris på."
- Maria

TILMELDING

Du tilmelder dig ved at udfylde formularen her på siden.

Du vil modtage en mail med kontonummer hvor du bedes indbetale et depositum på 2000 kr. Du er sikret en plads, når vi har modtaget dit depositum.

Resten af kursusprisen (kursusprisen fratrukket de 2000 kr) indbetales senest 3 uger før kursusstart. Du kan afmelde din plads senest 3 uger før kursusstart og få refunderet det fulde beløb. Afmeldingen skal ske via email. Ved senere afmelding end 3 uger før kursusstart, eller ved afmelding efter kursusstart kan beløbet ikke refunderes.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere om kurserne: Mail@modusskole.dk

Du tilmelder dig ved at udfylde formularen her på siden.

Du er sikret en plads, når vi har modtaget dit depositum.