DESIGN

Vores design kurser er rettet mod optagelse til designskolerne. Du vil lære at omsætte og udvikle materiale gennem undersøgende tegneøvelser og formstudier samt møde specifikke designopgaver der omhandler idéudvikling, research og produktudvikling. Der vil være fælles opgaver og indviduelle forløb med henblik på en særlig interesse inden for designfaget.

TEGNEKURSUS + Design - WEEKEND

Kurset henvender sig til dig, der vil arbejde med form, farver og komposition og har interesse for at forbedre dine tegneevner gennem tilegnelse af forskellige tegneteknikker. Du skal måske starte på en videregående uddannelse hvor man bruger tegningen meget.

WEEKEND

Weekend Tegnekursus
01 + 02. Juni  2024
Lørdag + søndag Kl. 10 - 14
Pris: 1.200 kr.

Tegnekursus - SOMMER

Vil du lære at tegne på en uge?
Så kom med på vores intensive sommer tegnekursus.

På kurset kan du forbedre dine tegnekompetencer uanset niveau. Du vil møde undervisere, der bruger tegningen som et aktivt redskab i deres professionelle virke.

SOMMER

22 juli - 26 juli 2024
Man, tirs, ons,tors,fredag.
Kl 10.00 - 14.00
5 kursusgange
Pris: 2.500 kr.

DESIGN

Efterårets design kursus er bygget op omkring et grundlæggende tegnekursus med fokus på genstandstegning og projektionstegning.

Vi vil gennem de første fem uger af kurset fokusere på tegningen som redskab til at udvikle et designprojekt.
På de efterfølgende fem uger vil du møde opgaver, der omhandler idéudvikling, research og produktudvikling.

Du vil have mulighed for at vælge dit særlige interessefelt indenfor visuel kommunikation, beklædning, tekstil, møbel og produkt og rumdesign.

Kurset giver dig dermed et vigtigt redskab til at søge ind på designskolerne i Danmark og i udlandet.

DESIGN - FORÅR

På forårets designkursus har vi særligt fokus mod designskolens optagelsesprøve.
Du vil møde opgaver der omhandler idéudvikling, research og produktudvikling.

Weekend

Weekend Tegnekursus
01 + 02. Juni  2024
Lørdag + søndag Kl. 10 - 14
Pris: 1.200 kr.

Tegnekursus + Design

DESIGN - FORÅR

Du vil møde opgaver der omhandler idéudvikling, research og produktudvikling.

Sommer

22 juli - 26 juli 2024
Man, tirs, ons,tors,fredag.
Kl 10.00 - 14.00
5 kursusgange
Pris: 2.500 kr.

Tegnekursus + Design

Vil du lære at tegne på en uge?
Så kom med på vores intensive sommer tegnekursus.

Forår

Dag Designkursus:
06. April —  27. Maj 2021
Tirs. Ons. Tors 10.00-14.00
24 kursusgange:
Pris: 9.500 kr.

DESIGN - EFTERÅR

Vi vil gennem de første fire uger af kurset fokusere på tegningen som redskab til at udvikle et designprojekt.
På de efterfølgende seks uger vil du møde opgaver, der omhandler idéudvikling, research og produktudvikling.

EFTERÅR

Dagkursus: 30 kursusgange
Pris: 10.500 kr.

På vinterens design kursus har vi særligt fokus mod designskolens hjemmeopgave.
Du vil møde opgaver, der omhandler idéudvikling, research og produktudvikling.

Vinter

Aften Designkursus
07. Jan. — 11. Marts 2025
Tirsdage 17.30 — 21.30

Dag Designkursus
07. Jan. — 20. Marts 2025
Tirsdage + Torsdage
Kl. 10.00 – 14.00
Vinterferie i uge 7
Dagkursus: 20 kursusgange
Pris: 10.800 kr.

På vinterens design kursus har vi særligt fokus mod designskolens hjemmeopgave.
Du vil lære at omsætte og udvikle materiale gennem undersøgende tegne- og formøvelser samt møde mere specifikke designopgaver der omhandler idéudvikling, research og produktudvikling.

VINTER

Aften Designkursus
07. Jan. — 11. Marts 2025
Tirsdage Kl. 17.30 — 21.30

Dag Designkursus
07. Jan. — 20. Marts 2025
Tirsdage + Torsdage Kl. 10.00 – 14.00
Vinterferie i uge 7
Dagkursus: 20 kursusgange
Pris: 10.800 kr.

TILMELD DESIGNKURSUS
Hvad siger andre om vores kurser

Hvad siger andre om os

""Tusind tak for tre dejlige, lærerige kurser! Jeg kan med glæde fortælle, at jeg er blevet optaget på arkitektskolen. Tak for jeres gode råd og vejledning.
Det sætter jeg virkelig stor pris på."
- Maria

Det sætter jeg virkelig stor pris på."
- Maria

TILMELDING

Du tilmelder dig ved at udfylde formularen her på siden.

Du vil modtage en mail med kontonummer hvor du bedes indbetale et depositum på 2000 kr. Du er sikret en plads, når vi har modtaget dit depositum.

Resten af kursusprisen (kursusprisen fratrukket de 2000 kr) indbetales senest 3 uger før kursusstart. Du kan afmelde din plads senest 3 uger før kursusstart og få refunderet det fulde beløb. Afmeldingen skal ske via email. Ved senere afmelding end 3 uger før kursusstart, eller ved afmelding efter kursusstart kan beløbet ikke refunderes.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere om kurserne: Mail@modusskole.dk

Du tilmelder dig ved at udfylde formularen her på siden.

Du er sikret en plads, når vi har modtaget dit depositum.